Muis - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu Muis - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu

Muis

Door: Carmelita

Blijf op de hoogte en volg Linde

26 April 2015 | Curaçao, Willemstad

Het was Muis!! Linde haar knuffel al vanaf haar geboorte.
Muis heeft alles al meegemaakt in haar leven, al haar bezoeken in het ziekenhuis heeft muis ons erdoor heen geholpen.
Als linde pijn had ging muis voor haar dansen, als ze niet wilde eten gaf hij haar hapjes. En als ze bang was om te slapen trooste die haar.
Ook heel wat reizen heeft ie al gehad, van Italië naar menora, naar Mallorca en Ibiza. Nu is helaas zijn eindbestemming Curaçao geworden

• 26 April 2015 - 09:33

Babette:

Euj...... zijn jullie muis kwijt geraakt ????

• 26 April 2015 - 09:58

Esther De Kock:

Och jeetje Linde,
    Dat is verdrietig voor jou. Je maatje kwijt die er altijd voor je was.
    Vond ie Curaçao zo mooi?
    Lekker knuffelen met papa, mama en Menthe blijft nu alleen nog maar over.
    En morgen knuffelen met je dolfijn!
    Wil je Merel heel veel groeten van Milan en ons doen? Zij is fysiotherapeute.

Groeten van Ferenc, Esther, Milan, Thijmen en Bente

• 26 April 2015 - 11:32

Imke:

O Jee het is te hopen dat muis nog gevonden wordt.
    Fijn dat de reis goed gegaan is en de foto's nu al mooi.
    geniet xxxxx

• 26 April 2015 - 17:15

Opa En Oma Schijvens :

Hopelijk hebben ze muis in het vliegtuig gevonden en bewaard voor jou he schat maar geniet ondanks toch van de dolfijntjes dat is ook lief kusjes van ons ook voor papa mama menthe

• 26 April 2015 - 18:22

Amber Schaapveld:

Beste allemaal, wat fijn dat de reis goed verlopen is. Linde ik hoop voor je dat muis nog gevonden wordt. Ondertussen maar heel veel knuffelen met papa en mama en menthe. Heerlijk weer hebben jullie daar, hier is het minder. Linde ik wens je heel veel zwemplezier met de dolfijnen. Stuur maar een foto dan kan ik met jullie meegenieten.

Groetjes Amber

• 26 April 2015 - 18:57

Oma Vermeulen:

Ik zal wel eens naar een nieuwe muis gaan zoeken.
    Daar moet er toch een te vinden zijn!
    Groetjes Oma en natuurlijk ook van Opa