Afscheid - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: carmelita

Blijf op de hoogte en volg Linde

10 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

De laatste dag was aangebroken, we werden wakker van de hele harde wind. De palmbomen buigde flink en ik dacht, oh jeetje als de laatste dag maar door gaat. Want de dolfijnen kunnen wel eens van slag zijn door de onrustigheid van de zee.

We hoorde onderweg naar het centrum toe dat de dolfijnen inderdaad niet mee wilde werken. Maar we liepen toch maar verder.
Linde had een extra tijd binnen therapie gekregen want op het Dock was het niet te doen. Je waaide echt weg. De hoge golven sloegen over de rotsen en de meiden van het Cdtc zeiden ook dat ze nog nooit zo lang en zoveel wind hier hadden meegemaakt.

Linde ging na een tijdje toch het water in..Bibi moest al haar krachten verzamelen om de.flinke stroming aan te kunnen.
Maar tot iedereen hun verbazing kwamen beide dolfijnen naar ons Linde aangezwommen... Zo mooi. De tranen begonnen al te komen. Net alsof ze wisten dat het de laatste dag was.
Ze deden het super, linde met het roerige water en als einde kreeg ze van beide een dikke kus. ( zie foto)
Nou, toen was het voor mij natuurlijk ook slikken.

Het is echt een onvergetelijk tijd voor ons geweest, in alle opzichten. Veel emoties en magische momenten hebben we meegemaakt. Iets waar we lang van gedroomd hebben is uitgekomen. En daarom willen we ook iedereen, wachtouders, familieleden en vrienden en voornamelijk Stichting Tess bedanken hiervoor.

Persoonlijk wil ik Linde zeggen dat ik zoooo trots op mijn meisje ben, ze heeft zichzelf echt overtroffen in dat water. Want zelfs ik vond het spannend. En hoe goed ze met Lle veranderingen omging! Je bent een toppertje! En ik houd zielsveel van je.

En natuurlijk Menthe, mijn schatje die zo sociaal is geweest.
Ze was zo lief voor Linde en Raymano, het was ongelofelijk hoe zij omging met een jongen die niet kan praten en lopen.
Echt magisch! Lieve Menthe, mama houd ontzettend veel van je! Je bent mijn allesje.

En mijn aan staande. :) lieve Jürgen dit was een reis die we nooit zullen vergeten, en jij bent alles wat ik maar kan wensen.
Love you! Always!

Lieve vrienden en familie, dan wil ik ook jullie bedanken voor jullie lieve reacties en medeleven. Het heeft ons heel erg goed gedaan! En waren jullie er toch een beetje bij.

Veel Liefs, Carmelta, Jürgen Linde en Menthe.

  • 10 Mei 2015 - 08:25

    Monique:

    Idd een reis voor jullie om niet meer te vergeten.
    Zelfs hier hebben wij genoten van de verhalen en belevenissen.

    Goede en veilige reis terug en tot gauw.

    xxx

  • 10 Mei 2015 - 09:20

    Imke:

    Lieve lietje Jürgen en Linde Menthe

    Weer een mooi verslag geniet er nog even van en al vast een goede reis terug.
    Heel veel liefs van ons

  • 10 Mei 2015 - 11:35

    Babette:

    PRACHTIG ! Bedankt lieve vriendin voor het delen van jullie bijzondere momenten. Zit alweer te janken.....

    Ben blij als ik jullie (woensdag) weer zie !!!

    Geniet nog heel even van het magische eiland.... XXX

  • 10 Mei 2015 - 12:10

    Opa Schijvens:

    lieve schatten ik ben al 3 keer begonnen aan je verslag afscheid heb niet geheel kunnen lezen overmand door emonties en kan niet goed reageren wacht tot oma het kan veel liefs opa

  • 10 Mei 2015 - 13:10

    Kirsten:

    Lieve allemaal,

    Ik voel zelfs hier in Biest-Houtakker jullie emoties.
    Prachtig hoe jullie alles beleefd hebben.
    Als geen ander begrijp ik hoe magisch de dolfijnen zijn.
    Je kunt het gewoonweg niet onder woorden brengen.
    Een hele goede terugreis gewenst en ik zie jullie vrijdag weer.

    xx
    Kirsten

  • 10 Mei 2015 - 16:34

    Opa En Oma Schijvens:

    Fijn dat jullie saampjes zo.n belevenis meegemaakt hebben geweldig en er veel van geleerd hebben wij wensen jullie heel veel geluk en kijken uit naar jullie thuiskomst n heeeeeele goede reis terug tot hoors liefs kus kus opa oma

  • 10 Mei 2015 - 20:22

    Yvonne Van Der Velden:

    Kippevelmoment, lieve allemaal dit geluk is jullie zo gegund.probeer het vast te houden, een goede thuisreis en tot snel weer liefs Yvonne van het g hockey

  • 11 Mei 2015 - 14:05

    Inge:

    Wat mooi, nu moet ik huilen haha, ik ben zooooo ontzettend blij voor jullie dat het zo fijn was, ik gunde het jullie zo erg, love you
    xxx

  • 11 Mei 2015 - 18:52

    Esther De Kock:

    Wat een mooie verhalen hebben we mee mogen lezen!
    Tot in de klas!

    Groeten Esther, Ferenc, Milan, Thijmen en Bente

  • 11 Mei 2015 - 22:44

    Renate:

    Wauw wat een mooie verhalen..en wat hebben jullie het gaaf gehad.
    ik denk in alle opzichten een geslaagde vakantie..expeditie..
    ik ben heel benieuwd naar de rest vd verhalen en vooral jullie gezichten ...waar het geluk vanaf straalt.
    Goede reis tot snel.xx

  • 11 Mei 2015 - 23:50

    Mirian Van Iersel:

    Beste fam. Schijvens,

    Wat prachtig om te lezen!!! Ik kom er nu pas achter dat jullie
    een blog bij houden.
    Wat een bijzondere emotionele 2 weken hebben jullie gehad.
    En zo romantisch. wauw!
    Ik was zo benieuwd naar de verhalen. Nu heb ik ze al kunnen lezen.
    Wat een stralende foto's.
    Fijn dat Linde en Mente en jullie het zo naar je zin hebben.
    We spreken elkaar vast nog over dit bijzondere avontuur.
    Bijzonder om deze weken met Raymano, Rosita en Barry te mogen
    delen. Respect en bewondering hebben wij ook voor hun gekregen 3 jaar geleden.

    Liefs, Freeke, Brecht, Annemiek, Domien en Mirian

  • 12 Mei 2015 - 10:15

    Fam Vd Velden:

    lieve schijventjes,
    wat een bijzonder avontuur wat jullie hebben mogen meemaken! en terecht trots op jullie lieve, mooie meiden hoor carmellita en jurgen! maar jullie mogen behalve trots op elkaar ook supertrots zijn op jullie zelf, want behalve de lieve, stoere, dappere, sociale, mooie meiden die jullie hebben.... hebben zij een hele lieve papa en mama die alles voor hun meisjes doen!
    fijne terugreis en tot snel,
    dikke kus robert, addy, yfke sofie en tim
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linde

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 4054
Totaal aantal bezoekers 15264

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 14 Mei 2018

Dolfijn therapie 2018

24 April 2015 - 12 Mei 2015

Dolfijn therapie Curacao

Landen bezocht: