De grote verrassing - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu De grote verrassing - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu

De grote verrassing

Door: Carmelita

Blijf op de hoogte en volg Linde

05 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Ik had de wekker op 7.00 uur gezet en was stiekem de kamer gaan versieren. Stilletjes de meiden wakker gemaakt en onder luid gezang werd Jürgen wakker gezongen.
Na wat cadootjes uitgepakt te hebben gingen we naar het ontbijt aan het strand. Het waaide flink vandaag dus we maakte ons al een beetje zorgen of de famiy swim wel door zou gaan en het boottochtje.
Bij het ontbijt kreeg ons feestvarken nog een serenade van de koks met wat vuurwerk erbij.
Nou, de dag was al super gezellig begonnen.

We bleven even in ons huisje om rustig aan te doen omdat het nogal een drukke dag was. Even nog geface timed met Oma en toen op naar de therapie.
Bonnie had vandaag wat last van de harde wind dus zij kreeg al snel haar nukken en de therapie voor linde werd iets eerder gestopt. Ze mocht de tijd later inhalen wanneer wij de famiy swim hadden. ( toch nog gezellig samen in het water)

Ik had nog een workshop gevolgd en Menthe had nog gesnorkeld, daarna op naar de dolfijnen.
Ik kreeg al een beetje een vreemd gevoel in mijn buik. Stiekem vond ik het toch wel spannend....
De twee waterratten voorop, en ik hobbelde erachter aan.
Toen met flippers het water in....Jezus!! Wat een ongemakkelijke dingen. Na heel wat instructies wat wel en niet mocht bij de dolfijn klom ik het wate in. Jürgen en Menthe hadden weer nergens last van...nou ikke....
Ik was aan het worstelen met die dingen aan mijn voeten. Ik kreeg het er gewoon warm van. DAn lag ik weer op mijn rug als ik op mijn buik moest liggen, toen kon ik weer niet rechtop blijven.
Kreeg het er de rambam van...en Menthe en Jürgen die gingen. Als een speer, super gaaf om te zien.
Menthe was echt gaaf! Zij was een geheel met die dolfijn, zo mooi zo soepel. Met een duikbril op zwom ze naast Bonnie. Een hand op bonnie en de rest onder water. Net of ze samen een waren.
De meiden van het Cdtc zeiden ook dat ze het zo super deed.

Na wat worstelingen en foto's mocht ik nog 1 dingetje met Papito doen. Jürgen bleef naast mij.( gelukkig!) en Papito kwam een grote gele ring brengen die ik van zijn snoet mocht halen.

Daar kwam ze aan, ik haal de ring van haar neus en gaf die aan Jürgen. Jürgen kijkt mij aan en....hij zegt" lieve schat, wil je met mij trouwen?" Ik kijk naar die ring...zitten er een blinkende ring aan vast gemaakt!! Nou, ik was helemaal van het padje..
Al die meiden van het Cdtc zaten met tranen in hun ogen en waren aan het gillen. En ik zei natuurlijk" JA!!!"

Gejuich vanuit het Dock, want schijnbaar hadden die meiden heel de dag met die ring zitten oefenen...die waren net zo zenuwachtig als Jürgen :) en bang dat de ring in het water zou vallen.
Al die meiden wisten het en vonden het super. Had nml nog nooit iemand gedaan,

Dus mijn lieve schat Jürgen, ik ben dolgelukkig dat ik jouw vrouw mag worden na 18 jaar veel lief en leed samen hebben doorgemaakt. En ik weet zeker dat er geen beter ying en Yang bestaat dan wij tweeën. Love you!! Always!

Dus lieve vrienden en familie....eindelijk hoor. Nu komt de bruiloft waar iedereen lang op gewacht heeft. En Babetje, je kunt aan de slag meid!

  • 05 Mei 2015 - 06:35

    Monique:

    Jeeeehhhhhhh
    GEFELICITEERD!!!!!!

    Wat een geweldige verassing
    Tijdstip ook goed uitgekozen. Super gedaan Jurgen.

    Xxx

  • 05 Mei 2015 - 06:48

    Marie-jose:

    Wat een verrassing! Dat wordt een groot feest. Gefeliciteerd.

  • 05 Mei 2015 - 07:31

    C. Vermeulen:

    Hiep, hiep, hoera. Het wordt vast een mooi feest. Een kus van je vader en een paar traantjes van je moeder.

  • 05 Mei 2015 - 07:33

    Angela:

    Gefeliciteerd! De tranen sprongen in mijn ogen bij het lezen van dit berichtje. Wat is dit toch een speciale vakantie voor jullie! En gelukkig mogen wij daar een beetje van meegenieten. Nog veel geluk en plezier samen!

  • 05 Mei 2015 - 07:53

    Jan:

    goed zo Jurgen ! Het werd ook wel eens tijd na 18 jaar :)

  • 05 Mei 2015 - 08:47

    Imke:

    Joehoe

  • 05 Mei 2015 - 08:49

    Suzanne:

    Jaaaaaaaaaaaaaaa !!! Gefeliciteerd !!!

    Dit had ik niet zien aankomen tijdens het lezen .. Super leuk !


    XXX

  • 05 Mei 2015 - 09:05

    Miranda:

    Wouw. Wat gaat het lekker bij jullie. Jurgen gefeliciteerd met je verjaardag

  • 05 Mei 2015 - 09:05

    Miranda:

    Wouw. Wat gaat het lekker bij jullie. Jurgen gefeliciteerd met je verjaardag

  • 05 Mei 2015 - 09:46

    Denise :

    Aaaah wat gaaf ! Super romantisch aanzoek ! Gefeliciteerd !

    Zit hier ook met tranen in mijn ogen !

    Xdenise

  • 05 Mei 2015 - 10:44

    Esther De Kock:

    WOOOOOOOOOOW!!!!!!!
    Wat bijzonder!
    Gefeliciteerd!
    Echt geweldig!

    Groeten Ferenc, Esther, Milan, Thijmen en Bente

  • 05 Mei 2015 - 11:41

    Babette:

    Jihaaaaaaaaaaa........ eindelijk !

    Bij de dolfijnen ten huwelijk worden gevraagd is toch helemaal geweldig ! Dat gaat helemaal goed komen... Kijk maar naar ons...hahaha... In oktober 2001 vroeg Ronald mij ten huwelijk in Mexico tijdens het zwemmen met dolfijnen...

    Wij zijn zooooooo blij voor jullie !! Roon las het bericht eerst en ging meteen na het lezen voor mij zakdoeken pakken, (ik wist nog van niets) en die waren nodig kan ik jullie melden !

    Ik loop nu al over van ideeën....

    Gefeliciteerd lieve schatten !!

    Lof jullie.... XXX


  • 05 Mei 2015 - 11:55

    Jan De Bont:

    eindelijk is het dan zover gefeliciteerd maar moet je dat nou zo ver weg doen en zo lang mee wachten

  • 05 Mei 2015 - 13:19

    Opa En Oma Schijvens :

    Dit kwam als een verrassing maar het is wel heeeeel romatisch en vooral met die ring om de dolfijn geweldig voor de meisjes is er al heel wat gebeurd in n paar weekjes maar liefde overwint alles geniet ervan van harte het is jullie gegund liefs xxxxxx

  • 05 Mei 2015 - 13:29

    Jeanne-marie:

    Hey lieverds, wat gaaf om al deze verslagen en foto's te lezen en zien. Zit al enige tijd met tranen in mijn ogen en dan bij het laatste verslag bengelen ze over mijn wang.....

  • 05 Mei 2015 - 13:50

    Kees:

    hiep hiep hoera,goed gedaan zwager prima moment uitgekozen.kijk nu al uit naar het feest en het vrijgezellen feest ha ha. Gr keesje xxxxxxxx

  • 05 Mei 2015 - 14:09

    Renate:

    Hoi lieve familie..
    ik was al een paar dagen achter met het lezen van jullie bijzondere verhalen.
    nu was ik er ff lekker voor gaan zitten en heb alles achter elkaar gelezen..wat een mooie verhalen en wat verdienen jullie het ook.
    Nu zit ik hier helemaal met tranen over mijn wangen..want jij schrijft het allemaal zo mooi op alsof ik er zelf bij ben. Ik vind het geweldig dat jullie gaan trouwen...wat een romantisch moment.
    ook alle vooruitgangen van Linde waar het allemaal om begonnen is ook heel fijn.
    en dan natuurlijk die kanjer van een menthe die het ook zo goed doet als grote zus...trots op jullie.
    dikke kus Renate

  • 05 Mei 2015 - 14:11

    Martha:

    Hartelijk gefeliciteerd, wat leuk om na 18 jaar ten huwelijk te worden gevraagd, geweldig!! Geniet nog van jullie verdere vakantie.
    Dikke kussen Johan en Martha.

  • 05 Mei 2015 - 14:41

    Yvonne Van Der Velden:

    WoW wat een romantiek ,proficiat ,zakdoekje was nodig, Linde je hebt
    Veel te vertellen he op het hockeyveld, ik ben er hoor.een dikke pakkerd, yvonne

  • 05 Mei 2015 - 15:16

    Jose Van Alphen:

    Proficiat jullie wat een verrassing!
    Geniet van alles,
    Veel liefs van ons
    !

  • 05 Mei 2015 - 16:02

    Hans Kuijpers:

    Gefeliciteerd met zowel de verjaardag als het huwelijksaanzoek.
    Maar goed dat er mensen alles geheim hebben gehouden en Papito mee wilde werken. Kan me de reactie van de meiden van het CDTC wel voorstellen.
    Volgens mij kan de therapie nu al niet meer stuk. Veel plezier deze week en geniet er van want het is eerder voorbij als je hoopt maar dan kunnen jullie in Nederland aan de slag voor het plannen van het volgende feest.
    Hans, Hannie, Danique en Sven Kuijpers

  • 05 Mei 2015 - 18:05

    Juf Tineke:

    Wat een extra mooie herinnering gaat dat worden aan deze mooie reis. Gefeliciteerd !

    Een reis die al zo speciaal was is nog specialer !

    Geniet nog lekker van alle mooie momenten die nog gaan komen!
    En voorql geniet nog lekker van elkaar!

  • 05 Mei 2015 - 18:16

    Rian:

    Woww wat een verrassing,
    prachtig om te lezen.
    Geweldig voor jullie,heel veel geluk
    emotioneel om te lezen!!

    Veel plezier nog xxjes Rian.

  • 05 Mei 2015 - 18:21

    Fam Vd Velden:

    Hey huwelijkspaar in spe, van Harte proficiat. Top gedaan Jurgen. Echt gaaf en origineel aanzoek. Ook van Harte met je verjaardag. Dat wordt een fistje ! Ook fijn dat het zo gaaf is met de dolfijnen. Groetjes weer en we doen ons best alles te volgen hier vanuit Gran Canaria.

  • 05 Mei 2015 - 19:50

    Juf Martine:

    Gefeliciteerd met de verjaardag van Jurgen maar natuurlijk ook met jullie aanstaande huwelijk.
    Geniet van deze bijzondere tijd.
    En Linde geniet nog van de dolfijnen!

    Groetjes juf Martine

  • 05 Mei 2015 - 20:37

    Linda:

    Wauw, wat gaaf. En een bijzondere manier om gevraagd te worden

  • 05 Mei 2015 - 20:43

    Linda:

    (Vervolg) Leuk gedaan, Jurgen! Geniet nog lekker van de tijd in Curaçao en van elkaar. Heerlijk om jullie verhalen te lezen.
    Liefs, Jasper, Lucas, Wencke en Linda

  • 06 Mei 2015 - 00:12

    Ans Pijnenburg:

    PROFICIAT met jullie voorgenomen huwelijk en Jürgen wat een mooi aanzoek helemaal toppie geniet er nog van met z'n allen. Groetjes van Tom en Ans

  • 06 Mei 2015 - 09:57

    Daisy:

    wat een super nieuws, van harte gefeliciteerd xxx

  • 06 Mei 2015 - 11:22

    Marielle En Marit :

    GEFELICITEEEEEERD! Wat super! ♥♥

  • 06 Mei 2015 - 22:24

    Kirsten:

    Lieve allemaal,

    Wowwwwwwww, wat een super nieuws!

    Bij het lezen van jouw verhaaltje zie ik alles live voor me.
    Het ontbijt met jarige Jurgen, jouw gespartel bij de dolfijnen en de tranen bij de meiden van het CDTC bij het aanzoek.
    Wat moet dit bijzonder zijn geweest. Letterlijk in de zevende hemel!!
    Geniet van je mooie gezin en je uber romantische toekomstige man!!

    xx
    Kirsten

  • 07 Mei 2015 - 08:58

    Kim Oostelbos:

    Wat een goed nieuws.. gefeliciteerd allemaal! En leuk om alle berichtjes te lezen... Fijn dat alles zo goed gaat.. xxxx Kim

  • 07 Mei 2015 - 14:31

    Esther Van Alphen:

    Van harte proficiat allebei, heel mooi! Geniet ervan en nog veel succes.

    groetjes,
    Esther van Alphen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linde

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 15267

Voorgaande reizen:

28 April 2018 - 14 Mei 2018

Dolfijn therapie 2018

24 April 2015 - 12 Mei 2015

Dolfijn therapie Curacao

Landen bezocht: