Vraag je er 1 krijg je er 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu Vraag je er 1 krijg je er 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu

Vraag je er 1 krijg je er 2

Door: Carmelita

Blijf op de hoogte en volg Linde

08 Mei 2015 | Curaçao, Curaçao

Nadat alle commotie een beetje gezakt was en we waren weer een beetje geland...gingen we weer verder met de dag.

De meiden bij Kontiki Beach waren super enthousiast over het huwelijksaanzoek, en begonnen al verliefd op linde te worden.
Want ze stapt iedere keer zo schattig naar de meiden toe en wenst ze goedemiddag en goede avond. Ze begint echt super goed uit haar veiligheidszone te komen. Zo lief om te zien.

Vanochtend ging ze weer naar onze ontbijt juffrouw die iedere morgen de eitjes staat te bakken.
Ze sluit goed achter aan, moet je nog wel even in de gaten houden of ze niet stiekem voordringt.
Maar dan gaat ze haar bestelling doorgeven .
Na twee eieren te hebben gebakken, vroeg de mevrouw toch even of ze haar moeder erbij wilde roepen. Ze had namelijk eerst een omelet besteld, maar toen ze die zag was het eigenlijk niet wat ze bedoelde, toen een gebakken ei, was het ook niet helemaal.....het moest uiteindelijk een geklutst ei worden....maar ze had ze toch allemaal zelf besteld.

Om 1 uur gingen we weer naar de therapie, ze had haar opdrachten binnen goed gedaan en ging toen het Dock op. Nou wat we daar zagen was weer super. Ze is zo vrij in het water geworden! Je ziet totaal geen watervrees meer. Ze zwom zelfs een stukje alleen naar het Dock toe!!! Dus Kirsten, ik ben zo benieuwd hoe ze het met de zwemles gaat doen...

En als een kers op de slagroom taart mocht ze met twee dolfijnen zwemmen. Zo schattig tussen Bapito en Bonnie in, alsof ze alle twee van haar waren. Ze genoot.

En toen kreeg Menthe ook nog een verassing. Rosita mocht ook de Family Swim gaan doen, maar vroegen aan ons of Menthe met hun mee mochten zwemmen. De vader Berry hoefde niet en toen mocht Menthe nog een keer. Nou, dat vond ze natuurlijk weer geweldig. En daar ging ze weer hoor als een kleine Ariël het water door, ze genoot. Samen zij aan zij met Bonnie.
Rosita, je bent een schat! Dank je wel dat Menthe met jullie mee mocht, voor de tweede keer!
En ook jij deed het super!!

Morgen is weer de laatste dag therapie hier op het eiland, de passaatwind giert nog steeds over het eiland. Maar door alle warmte die de mensen van het Cdtc meebrengen vergeet je de harde wind, want ik moet echt zeggen dat het allemaal schatten van meiden zijn.
We gaan morgen nog 1 keer genieten, en dan denk ik een traantje laten.....

• 08 Mei 2015 - 15:54

Jose Van Alphen:

Wij zullen jullie berichtjes en foto*s missen.
    Geniet nog van alles.
    Bedankt dat wij mee mochten genieten.
    Liefs Tante Jose

• 08 Mei 2015 - 16:16

Kirsten:

Hoi Linde,

Ik kan niet wachten tot het weer vrijdag is.
    Samen PlonZZen.. Jij mag dan al jouw trucjes laten zien en doen we net of we samen in Curacao zijn.
    Lekker warm is het zowieso altijd en als mama heel hard blaast vanaf de stoel is het net de passaat wind.
    Heel veel sterkte voor vandaag. De laatste therapiedag. Meerdere tranen zullen vloeien schat ik zo.

Ik heb zin om naar al jullie verhalen te luisteren en ben blij dat we via dit blog hebben kunnen meegenieten van jullie belevenissen.

xx
    Kirsten

• 08 Mei 2015 - 16:20

Suzanne:

Ahhh die Menthe, wat een geluksvogel is het toch ook.

Succes bij de laatste therapie

XXX

• 08 Mei 2015 - 16:48

Opa Schijvens:

wat zijn jullie kanjers linde en ook menthe maar ook mama het was ook voor ons even stil aan de overkant maar het is jullie gegund nu nog de datum, ha ha ik lees dat ons linde veel heeft geleerd nu
    zal ze zo haar diploma hebben en menthe heeft het ook goed gedaan heb je nog gesnorkeld en je boft maar dat 2keer met de dolfijnen heb heb mogen zwemmen, opa heeft menig traantje gelaten van de mooie verslagen die mama maakte . ik hoop nog enkele mooie dagen en een goede terug reis en gauw totziens kussen voor jullie allemaal en ook voor papa wat een kanjer.
    opa schijvens

• 08 Mei 2015 - 16:57

Opa En Oma Schijvens :

Fijn dat jullie saampjes het zoo goed beleeft hebben en wat linde er mee geleerd heeft geweldig en gewoon met 2 dolfijnen zwemmen en menthe geluk heeft gehad om nog de kans kreeg met Bonnie te zwemmen liefs van ons

• 08 Mei 2015 - 18:46

Yvonne Van Der Velden:

Wat een
    Beleving voor jullie allen, ik heb genoten van jullie berichtjes, een goede thuisreis en Linde maandagavond starten we weer met het hockey op weredi.rust eerst maar uit van deze wonderschone reis en ik zie je binnenkort

Xxx yvonne

• 08 Mei 2015 - 20:09

Babette:

Ook ik ga jullie verslagen missen, werd al ongeduldig vandaag...hahaha....

Die Menthe wat een bofkont ! Lief zeg van hun.... !!! Inmiddels is jullie laatste training bijna voorbij schat ik in... Carmeliet je zult wel wat zakdoeken nodig hebben gehad.

Geniet nog van jullie laatste dagen daar op dat prachtige bijzondere eiland. We zijn blij als jullie weer veilig thuis zijn maar balen ook een beetje dat Koosje weer weggaat.

Enne......we moeten maar snel gaan vergaderen... we lopen over !! Whahahahah....

Dikke kus voor allemaal !!

Heel veel liefs van ons ! XXXXXX

• 08 Mei 2015 - 23:18

Fam Vd Velden:

Hoi lieve Jürgen, carmelita, menthe en linde,
    Wat super dat het allemaal zo goed gaat met jullie en de therapie! En menthe; gewoon, alsof het niets is, met de dolfijnen zwemmen, gaaf hoor! Echt fijn om te horen! We kijken er ook naar uit om alle verhalen "live" te horen, maar het is ook super om zo alles bij te kunnen houden! Tot snel lieverds, dikke kus van Robert Addy yfke Sofie en Tim xxx