Paul de therapeut - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu Paul de therapeut - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu

Paul de therapeut

Door: Carmelita

Blijf op de hoogte en volg Linde

30 April 2015 | Curaçao, Curaçao

Dag 2 van therapie was aangebroken, en nu konden we het standaard ritme van de week gaan toepassen.
Lekker ontbijten aan het strand, vers gebakken omelet, zo heerlijk relaxt en een heerlijk sfeertje.
Daarna nog even een duikje in de zee en dan ons weer klaarmaken om naar het Cdtc te lopen.
Linde had er zin in, alleen het stuk lopen in de hitte vind ze moeilijk.
Ze begon weer binnen met Merel met oefeningen, vooral het naar buiten treden naar vreemde mensen. Dus ze moest opdrachten uitvoeren en dingen vragen aan totaal vreemde personen, en aankijken. In het begin ging het nog wat voorzichtig maar er kwam al snel verbetering.
Daarna het water weer in met Bonnie. Maar er zwom en andere therapeut bij Bonnie...geen Bibi die ze de eerste dag had.
Het was Paul, gedragstherapeut. Ik dacht....oh makkie...een jongen dat accepteerd ze wel.
En het ging ook redelijk goed, maar toen ging Bonnie op haar rug liggen en Linde hield haar bij haar vinnen vast...Bonnie nam een vaart en ze schoot als een speer het water door.....ho,ho,ho riep ze. Paul was achter haar en hield haar vast, maar ze heeft nogal last van watervrees en houd niet zo van snelheid.
Jürgen en ik keken elkaar aan...oh jeetje.
Toen hoorde we ze zeggen tegen Paul:" moet even naar de kant hoor...even bijkomen" er verscheen een grote lach bij Paul op zijn gezicht. Wat een dametje....

Ze sloten de therapie goed af en Menthe kwam terug gelopen van haar broertje zusjes programma. Die was naar haaien gaan kijken en had Roggen mogen voeren. Dat wilde ze niet....stinken mijn handen naar vis..zei madam. Maar die wist ook al van alles te vertellen over de verschillen van een haai en een dolfijn.

Als laatste kregen we nog een evaluatie met Merel, en die gaf aan dat we toch wat meer consequent moesten worden en Linde niet teveel zelf de keuzes laten bepalen.
Ze waren er al snel achter dat de koningin graag bedient wil worden op haar manier. En juist veranderingen accepteren. Het kan niet altijd zo gaan hoe zij denkt. Daarom ook de troef Paul ingezet.
Dat was dus huiswerk opdracht 1.

Paul had nog aan haar gevraagd of ze het leuk vond dat hij er morgen weer was...antwoord ze glashard "nee".
( de klik met Paul moest blijkbaar nog komen. :)
Nou, Paul dachten wij...maak je borstje maar nat voor morgen..

• 30 April 2015 - 08:37

Suzanne:

Heerlijk om dit onderweg naar school te lezen!
    Wat een lekkerding is het ook he , hilarisch om te lezen dit.

Xxxxx

Ps. Mist Menthe me al een beetje hihihi

• 30 April 2015 - 09:16

Marie-Jose:

Ik zie het helemaal voor me. Echt iets voor Linde om dat te zeggen.

• 30 April 2015 - 10:26

Opa En Oma Schijvens :

Dit is echt grappig om te lezen zoo als linde reageerde maar het zal elke dag nu anders zijn en menthe is ook oprecht met haar keuzen geweldig geniet saampjes van elk moment lekker eten en zwemmen en mooi weer wat wil je nog meer liefs kus kus

• 30 April 2015 - 10:39

Miranda:

Hoi allemaal wat leuk om de verhalen van jullie te mogen lezen. Wat gaat het goed zeg. Heel veel lieve groetjes aan jullie allemaal van Maarten Miranda Jeske en natuurlijk niet te vergeten grote vriend van Linde "Xander"

• 30 April 2015 - 13:00

Fam De Kock:

En jullie maar denken dat het therapie voor Linde was... Zo herkenbaar! Succes Linde verder en veel plezier! Ook Jurgen en Carmelita veel succes ;-) met de nu nog dame en koningin...
    Groeten van Milan en familie

• 30 April 2015 - 13:13

Lisa :

Zo leuk dit! Veel plezier nog allemaal! groetjes,
    Lisa

• 30 April 2015 - 13:19

Maaike:

Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen en te zien dat het goed gaat daar. Geniet er nog van! Liefs Maaike

• 30 April 2015 - 15:38

Rick (van Suus):

Wat een leuke verhalen allemaal, je hebt het goed naar je zin zo te zien Linde! Heel veel plezier nog allemaal.

Rick

• 30 April 2015 - 15:38