Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Linde Schijvens - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst

Door: Carmelita

Blijf op de hoogte en volg Linde

25 April 2015 | Curaçao, Willemstad

Nou, daar gingen we dan, 's morgens werden we om 4.30 opgehaald door Wim, (taxi chauffeur)die kletsen samen met Menthe ons wel naar Schiphol toe.
We hadden geen vertraging en vlogen rond 8.15 de lucht in.
De meiden vonden het spannend (ikke ook) maar het verliep allemaal goed. Linde had wel een paar keer dat ze vrij misselijk was maar dan liepen we even naar de wc en dan zakten het weer.
Ze had niet zoveel gegeten maar ze heeft wel wat reserve dus het kan wel wat lijden....
Een tussenstop op Sint Maarten, was even verwarrend maar ook na een paar keer uitleggen accepteerde ze het snel.

De landing op Curacao ging goed, en we reden met Marsha naar Kontikki Beach. Heerlijk makkelijk op zijn Curaçao's, alle koffers samen met nog een gezin achterin gepropt, tassen op een stapel voorin en 4 volwassen, en 4 kinderen achterin. ( ook krapjes op elkaar)
Kontikki Beach is prachtig, ontvangst met cocosnoot met sap en verfrissingen doekjes.
Het verblijf is in een omgeving van een prachtige tropische tuin, met ( wat Menthe en ik mooi vinden) mooi gekleurde vogels.
En we zwemmen zo vanuit ons verblijf de tropische tuin in.
Linde geniet volop ze gaat meteen zwemmen en legt al haar spulletjes netjes op de plaats van haar kamer.
Maar wat is dat nu.....we missen een passagier......

• 25 April 2015 - 15:36

Denise:

O nee.. knuffel vergeten in het vliegtuig? Of Jurgen onderweg kwijt geraakt

• 25 April 2015 - 17:08

Kirsten:

Hoi allemaal,

Jeetje wat maak je het spannend!!!!
    Wat heb ik ongelooflijk veel aan jullie gedacht gisteren.
    Gelukkig dat alles goed is gegaan. Eindelijk kan het gaan gebeuren.
    Heel veel genietmomentjes gewenst.
    Ik blijf jullie volgen.

xx
    Kirsten

• 25 April 2015 - 17:21

Opa En Oma Schijvens:

wie was je vergeten is het weer terecht. zijn er mooie vogels kun ze fotograferen
    verder veel succes met de therapie en vele fijne dagen vele kussen van ons voor jullie allemaal
    opa en oma schijvens

• 25 April 2015 - 20:27

Marie-Jose:

Fijn dat de reis goed verlopen is. Heerlijk weer zag ik op de foto's. Ik heb KLM al gebeld en zij verwezen me naar de vlieghaven van Curacao. Ik heb ze een mailtje gestuurd met de foto van Muis. Zodra ik iets hoor laat ik het jullie weten. Zou wel heel fijn zijn als hij gevonden is. Dikke kus van jullie tante "tuincentrum".